Παίκτες και τεχνικό επιτελείο δούλεψαν το Σάββατο στην προπόνηση του ΠΑΟΚ στη Νέα Μεσημβρία, πήραν ρεπό για την Κυριακή και τη Δευτέρα η αποστολή ταξιδεύει για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας στο Ζαλτμπόμελ.

Η τελευταία προπόνηση εν Ελλάδι ξεκίνησε με προθέρμανση και passing game, ενώ ακολούθησε οικογενειακό διπλό από τον Αλέσιο Λίσι.

Οι Θυμιάνης και Καμαρά έβγαλαν μέρος του κανονικού προγράμματος, ο Μιχαηλίδης ακολούθησε ξανά ατομικό πρόγραμμα, ενώ οι Ντεσπόντοφ, Μεϊτέ και Σορετίρε συνέχισαν τη θεραπεία τους.

Οι «ασπρόμαυροι» θα προπονηθούν ξανά το απόγευμα της Δευτέρας στην Ολλανδία.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: Π.Α.Ο.Κ.