Ο Τούρκος ρεπόρτερ, Εκρέμ Κονούρ, αναφέρει στα social media πως ο ΠΑΟΚ κάνει άμεσα προσπάθεια και για τον δεύτερο στόπερ που θέλει, μετά τη συμφωνία με τον Ελουστόντο που έμεινε ελεύθερος από τη Σοσιεδάδ.

Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο από την Τουρκία, ο «δικέφαλος του βορρά» προσπαθεί για τον Χατζηδιάκο και όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Έχει αρχίσει να συζητά με την Κοπεγχάγη για τον κύριο μεταγραφικό στόχο του για τα μετόπισθεν».

Μάλιστα, ο Κονούρ τονίζει πως: «Οι Δανοί αξιώνουν περί τα 3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ, ο ΠΑΟΚ δίνει ένα ποσό κοντά στα 2 εκατομμύρια».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: Π.Α.Ο.Κ.