Ο Καταλανός τεχνικός τόνισε πως έκαναν το τέλειο παιχνίδι σε άμυνα και επίθεση και περιμένει τον ίδιο ζήλο την Πέμπτη, ώστε να έρθει μια μεγάλη διαφορά και όχι απλά το +1 που φοβούνται ορισμένοι. Θεωρεί πως έπαιξαν με μυαλό, βρήκαν ρυθμό και τα έκαναν όλα σωστά, ενώ περιμένει μία καλύτερη αντίπαλο. «Αποθέωσε» Καλάθη και Τζέιμς, είχαν συγκέντρωση και έλεγξαν τα συναισθήματά τους, ενώ πιστεύει πως η διαφορά δεν επιτρέπει να γίνονται κουβέντες για εξωαγωνιστικά θέματα.

Αναλυτικά: «Ευχαριστώ, πρώτα από όλα, τον κόσμο. Ήταν απίστευτη η ατμόσφαιρα. Κάναμε εξαιρετική δουλειά μαζί, είναι νίκη για όλους. Είναι δύσκολο να το πω, αλλά νομίζω ότι κάναμε το τέλειο παιχνίδι, καλή άμυνα, καλή επίθεση. Ωραίο παιχνίδι για τους φιλάθλους. Είναι μόνο το 1-0 και πρέπει να συνεχίσουμε.

Είναι το κλασικό σημείο με τις ουτοπίες, καλύτερα να νικήσεις με 30 ή 1 στο τελευταίο δευτερόλεπτο. Εγώ θέλω να τα καταρρίψω. Γιατί να μην είναι όπως το σημερινό το επόμενο παιχνίδι; Αυτή είναι η νοοτροπία μας, να το ξανακάνουμε. Αν το ματς είναι διαφορετικό, πρέπει να είμαστε έτοιμοι, αν πάει πόντο πόντο.

Αν όλος ο κόσμος, όμως, λέει ότι θα είναι διαφορετικό, θα είναι. Να έχουμε θετική νοοτροπία. Σήμερα, μας βγήκαν όλα, είχαμε ένταση, πιέζαμε, αμυντικά και επιθετικά. Ξέρουμε ότι η Ρεάλ έχει ικανότητα και εμπειρία, θα είναι πιο δυνατοί την επόμενη φορά».

Για Καλάθη και Τζέιμς: «Κάθε παιχνίδι είναι διαφορετικό και με διαφορετικούς πρωταγωνιστές. Οι δύο παίκτες ξεχώρισαν με την απόδοσή τους. Αλλά, σε μία σειρά πρέπει να είσαι έτοιμος να βρεις σωστή οδό με πολλούς παίκτες που πιστεύουμε ότι θα είναι εκεί να βοηθήσουν. Και εμείς και η Ρεάλ κάναμε καλή διαχείριση του χρόνου, θα είμαστε "φρέσκοι".

Για το μυαλό που χρειάζεται: «Εκαναν εξαιρετική δουλειά σε άμυνα και επίθεση, ελέγξαμε το ρυθμό. Να ελέγχεις συναισθήματα είναι πολύ σημαντικό. Στο ημίχρονο σας σκέφτηκα όλους εσάς, μήπως σκεφτείτε ότι θα γίνει ότι και πέρυσι. Αν κάποιος το θυμίσει στους παίκτες, θα τον σκοτώσω. Δεν ήρθε τελικά κανείς κοντά τους, χαριτολογώ φυσικά. Η θετική σκέψη φέρνει θετικά αποτελέσματα».

Για το αν είναι απάντηση στη διαιτησία η νίκη: «Αν νικάς με τόσους πόντους διαφορά, δεν σκέφτεσαι κάτι άλλο. Ο καθένας να κάνει τη δουλειά του, κοινό, παίκτες, σταφ. Ενεργώντας έτσι, μπορούμε να φτάσουμε στην επιτυχία, όπως σήμερα».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Η Ρεάλ υπέγραψε για δέκα χρόνια στην EuroLeague

«Πίσω στην ομάδα που έχτισε μια δυναστεία» - Η ανάρτηση της Euroleague για Ομπράντοβιτς και Παναθηναϊκό

Το πιο επιτυχημένο «αιώνιο» δίδυμο προπονητών: Ομπράντοβιτς και Μπαρτζώκας με τα περισσότερα βραβεία Coach of the Year!

GM Φενέρμπαχτσε: «Εμείς και η Εφές ζητήσαμε να μπει η Μπεσίκτας στην EuroLeague»

Ευρωλίγκα για Ομπράντοβιτς: «Επιστρέφει στον Παναθηναϊκό, όπου έχτισε δυναστεία και σήκωσε αμέτρητα τρόπαια»

Η Euroleague θυμήθηκε το σπουδαίο buzzer beater του Γκριγκόνις κόντρα στη Μονακό!

AS: «Η Ρεάλ Μαδρίτης πρέπει να υπογράψει το 10ετές συμβόλαιό της μέχρι τις 30 Ιουνίου»

Ευρωλίγκα: Σκέψεις για διεξαγωγή με μια ομάδα λιγότερη του χρόνου

«Στο EuroCup η Μονακό, τη θέση της στην Ευρωλίγκα παίρνει η Μπεσίκτας»!

«Να σηκώνεσαι κάθε φορά που πέφτεις»: Το βίντεο του Ολυμπιακού από τους πανηγυρισμούς για την Ευρωλίγκα!