Mπαλκόνι δευτέρου ορόφου σε εγκαταλελειμμένο κτίριο του Πειραιά, κατέρρευσε το βράδυ της Τετάρτης και ευτυχώς δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί. Ο όροφος δεν κατοικείτο, ωστόσο στο ισόγειο στεγάζεται επαγγελματικός χώρος. Μάλιστα πρόκειται για γυμναστήριο, σύμφωνα με πληροφορίες.

Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, το κομμάτι που έπεσε είναι μεγάλο και τα συντρίμμια γέμισαν το πεζοδρόμιο επί της οδού Κλεμανσώ, στην ακτή Κουντουριώτου. Ειδικό συνεργείο του Δήμου Πειραιά απομάκρυνε τα μπάζα.

Πηγή: skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube