Η κληρονομιά που έχει αφήσει ο ίδιος είναι βαριά… Όμως ο Παύλος Γιαννακόπουλος, τώρα που έχει αποσυρθεί από το προσκήνιο, νιώθει περήφανος για το έργο του συνεχιστή του, τον οποίο βλέπει στο πρόσωπο του γιου του, Δημήτρη. Τόσο στις επιχειρήσεις της οικογένειας, όσο και φυσικά στην ΚΑΕ Παναθηναϊκός.

«Είμαι ιδιαίτερα περήφανος γιατί ο γιος μου αποδεικνύεται ικανότερος εμού ως επιχειρηματίας, αλλά μπορεί να πετύχει το ίδιο και ως αθλητικός παράγοντας. Μπράβο του», δήλωσε στην «Πράσινη» ο ιστορικός ηγέτης του μπασκετικού Παναθηναϊκού.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

«Η ιστορία συνεχίζεται»: Η φωτογραφία Ομπράντοβιτς και DPG μπροστά από το άγαλμα του Παύλου Γιαννακόπουλου

Η έκπληξη των οπαδών στον Γιαννακόπουλο - Του τραγούδησαν για τα γενέθλιά του

Λάθος του μεταφραστή με... Ολυμπιακό: Γελούσε ο Ομπράντοβιτς, φτυνόταν ο Γιαννακόπουλος

Άρης Betsson: Η ΚΑΕ απαντά σε συχνές ερωτήσεις για τα διαρκείας

Δεν κρατιέται ο Ομπράντοβιτς: Είπε στα ελληνικά «Αλβέρτη, είσαι έτοιμος;»

Ο «βασιλιάς» επέστρεψε: Όσα είπαν Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλος στην παρουσίαση από τον Παναθηναϊκό

Γιαννακόπουλος προς οπαδούς: «Ήρθε ο άνθρωπος για να μας πάει πιο ψηλά»

Γιαννακόπουλος: «Ο Ζοτς με έπαιρνε τηλέφωνο και μου έλεγε ''Δημήτρη προχώρα''» - Η συγκινητική αναφορά στον Παύλο

Γιαννακόπουλος: «Δεν κοιτάμε τι κάνουν οι αντίπαλοί μας - Βεβαίως και θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ…»

Ο Ομπράντοβιτς απάντησε στις φήμες για συνεργασία με Μπατίστ και Διαμαντίδη