Η πανδημία δεν επέτρεψε να μάθουμε αν η Εφές θα έφτανε ως την κατάκτηση του τίτλου στην Ευρωλίγκα μετά από μια εξαιρετική σεζόν που είχε κάνει μέχρι τον Μάρτιο, όταν διακόπηκαν όλα.
Πάντως η τουρκική ομάδα κέρδισε το πρώτο βραβείο marketing από τη διοργάνωση, όπως έγινε γνωστό στην τηλεδιάσκεψη που έγινε μεταξύ των εμπορικών στελεχών την Τετάρτη, με τον Ερυθρό Αστέρα να παίρνει τη δεύτερη θέση και την Φενέρμπαχτσε την τρίτη.
Η Εφές επιβραβεύτηκε για την καμπάνια που έκανε στη διάρκεια της καραντίνας εστιάζοντας στην προστασία της υγείας και την προώθηση των μηνυμάτων για την αντιμετώπιση της έξαρσής της.
Είναι η τέταρτη φορά που η Εφές κερδίζει το εν λόγω βραβείο, μετά το 2010, το 2013 και το 2017, ενώ πέρσι είχε πάρει το ασημένιο μετάλλιο.