Αναστέλλεται η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε όλους τους χώρους από την 1η Ιουνίου μέχρι και τις 15 Σεπτεμβρίου, όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης.

Η χρήση της μάσκας θα παραμείνει ωστόσο υποχρεωτική σε μέσα μαζικής μεταφοράς αστικού τύπου,  γηροκομεία και νοσοκομεία




Πηγή: skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube