Ένας πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού θα αναλάβει τον πάγκο της Πογκόν των Νικόλα Μπότη και Δημήτρη Κεραμίτση. Ο Όσκαρ Γκαρθία, περί ου ο λόγος, έχοντας αποχωρήσει στο φινάλε της σεζόν από τον Άγιαξ ήταν ελεύθερος με την πολωνική ομάδα να έρχεται σε συμφωνία μαζί του.
Η Πογκόν έλυσε τη συνεργασία της με τον Τόμας Τόμασμπεργκ, δίνοντας έτσι τα κλειδιά στον Ισπανό τεχνικό που είχε κάτσει στον πάγκο των «ερυθρόλευκων» τη σεζόν 2017-18.
Έτσι, ο Γκαρθία θα βρει στη νέα του επαγγελματική στέγη τον Κεραμίτση και τον Μπότη, ο οποίος αποκτήθηκε ως ελεύθερος τις προηγούμενες ημέρες από τον Ολυμπιακό βάζοντας την υπογραφή του σε συμβόλαιο έως το 2029.