Το Basketball Champions League κάνει διαρκώς βήματα προόδου και αυτή αποτυπώνεται και στη σημαντική αύξηση των ψηφιακών του επιδόσεων.

Στη δεύτερη σεζόν του παρουσίασε 44 εκατομμύρια θεάσεις βίντεο και περισσότερους από 120 εκατομμύρια χρήστες στα social media.

Μάλιστα στην περίοδο του Final Four της Αθήνας υπήρξε αύξηση 94% στις θεάσεις βίντεο σε σχέση με το περσινό της Τενερίφης, με 18.800.000 επισκέπτες.

«Είναι εντυπωσιακά τα στοιχεία, είμαστε περήφανοι για το επίτευγμα αυτό», τόνισε ο εκτελεστικός διευθυντής της διοργάνωσης, Πατρίκ Κομνηνός.







ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube