H τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους χώρους στους οποίους ήδη ανθούν νέες τεχνολογίες, όπως η εικονική πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, με σημαντικές προοπτικές για το μέλλον καθώς οι ειδικοί εκτιμούν ότι μπορεί να αποτελέσει, περισσότερο από κάθε άλλο πεδίο, τον κλάδο στον οποίο θα εφαρμόζονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες αιχμής στην προσφορά νεότερων, εξυπνότερων, πιο αυτοματοποιημένων, προσωποποιημένων και προφητικών διαδικασιών.

Πώς η τεχνολογία αυτή διεισδύει στην ξενοδοχειακή βιομηχανία; Ο David Chestler από το τμήμα Παγκόσμιων Εταιρικών Πωλήσεων και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της SiteMinder, με πάθος για την εφαρμογή των τεχνολογιών στα ξενοδοχεία, εντοπίζει τα εξής σημεία σε άρθρο του στο ehotelier.com:

-Εφαρμογές μηνυμάτων | Οι δημοφιλείς αυτές εφαρμογές προσφέρονται από εταιρίες στην υπηρεσία της έξυπνης εξυπηρέτησης πελατών σε πραγματικό χρόνο χωρίς την ανάγκη ανθρώπινης παρέμβασης...

Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube