Την κατιούσα πήραν και το 3ο τρίμηνο του 2016 οι πωλήσεις “έξυπνων” ρολογιών, σε παγκόσμιο επίπεδο, με την πτώση να υποδηλώνει σαφέστατα την έλλειψη προσανατολισμού και ξεκάθαρου ρόλου των smartwatches σε μια πραγματικά “πολυσύχναστη” αγορά”, αυτή των wearables. Σε ετήσια βάση, οι πωλήσεις “έξυπνων” ρολογιών υποχώρησαν κατά 51,6% το 3ο τρίμηνο της χρήσης του 2016 έναντι των 5,6 εκατ. τεμαχίων, που διατέθηκαν διεθνώς την αντίστοιχη περίοδο του 2015...

Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube