Ο Άρης είχε την εμπειρία, αλλά ο Πανιώνιος το νεανικό ενθουσιασμό που του έδωσε το «εισιτήριο» για τα ημιτελικά της Α1, όπως δήλωσε ο Γιάννης Σφαιρόπουλος. Ο προπονητής της ομάδας από τη Νέα Σμύρνη μοίρασε συγχαρητήρια σε παίκτες και συνεργάτες για την πρόκριση, λέγοντας πως οι «κυανέρυθροι» θα πάνε για το καλύτερο κόντρα στον Παναθηναϊκό, στην επόμενη φάση.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Γιάννης Σφαιρόπουλος:

«Θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους για την προσπάθεια. Στους παίκτες, τους συνεργάτες μου Παπαχατζή, Καλύβα, Αλεξανδράκη και σε όλους μέσα στην ομάδα. Εμείς έχουμε παίκτες που έκαναν τις πρώτες τους νίκες στα πλέι οφ και δεν είχαν εμπειρία ανάλογη με αυτή των παικτών του Άρη. Κερδίσαμε από την άμυνα την οποία βελτιώσαμε σε μεγάλο βαθμό στο δεύτερο ημίχρονο. Αυτή η σειρά ήταν αμφίρροπη γιατί ο Άρης ναι μεν έχει νέα παιδιά, αλλά έχει και 3-4 παίκτες υψηλού επιπέδου με παραστάσεις πολύ υψηλού επιπέδου. Είχαμε νεανικό ενθουσιασμό και με αυτόν πορευθήκαμε όλη τη χρονιά. Από εδώ και πέρα θα ανασυνταχθούμε και στα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό θέλουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο γίνεται. Ευχαριστούμε τον κόσμο. Για τα επεισόδια θα σας μιλήσουν οι αρμόδιοι».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Η έκπληξη των οπαδών στον Γιαννακόπουλο - Του τραγούδησαν για τα γενέθλιά του

Ντουμπάι BC: Αποχαιρέτησε πέντε παίκτες-Tέλος και ο Καμπόκλο

Λάθος του μεταφραστή με... Ολυμπιακό: Γελούσε ο Ομπράντοβιτς, φτυνόταν ο Γιαννακόπουλος

Άρης Betsson: Η ΚΑΕ απαντά σε συχνές ερωτήσεις για τα διαρκείας

Δεν κρατιέται ο Ομπράντοβιτς: Είπε στα ελληνικά «Αλβέρτη, είσαι έτοιμος;»

Ο «βασιλιάς» επέστρεψε: Όσα είπαν Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλος στην παρουσίαση από τον Παναθηναϊκό

Γιαννακόπουλος προς οπαδούς: «Ήρθε ο άνθρωπος για να μας πάει πιο ψηλά»

Γιαννακόπουλος: «Ο Ζοτς με έπαιρνε τηλέφωνο και μου έλεγε ''Δημήτρη προχώρα''» - Η συγκινητική αναφορά στον Παύλο

Γιαννακόπουλος: «Δεν κοιτάμε τι κάνουν οι αντίπαλοί μας - Βεβαίως και θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ…»

Ο Ομπράντοβιτς απάντησε στις φήμες για συνεργασία με Μπατίστ και Διαμαντίδη