Θετικό αποτέλεσμα ήταν βάσει των συνθηκών που διαμορφώθηκαν (αποβολή του Άρθο) η ισοπαλία της ΑΕΚ απέναντι στη Νέα Σμύρνη.

«Πάντα μπαίνουμε για να κερδίσουμε αλλά όπως μείναμε με δέκα παίκτες η ισοπαλία είναι θετικό αποτέλεσμα», είπε αρχικά κι εν συνεχεία τόνισε:

«Η κόκκινη κάρτα άλλαξε τη ροή του παιχνιδιού. Εμείς νωρίτερα προσπαθήσαμε να ισορροπήσουμε το ματς. Τα καταφέραμε, αλλά το γεγονός ότι αποβλήθηκε ο συμπαίκτης μας, επηρέασε την προσπάθειά μας. Έπρεπε να αναθεωρήσουμε τα πλάνα μας. Το κάναμε και πήραμε έστω τον βαθμό της ισοπαλίας».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: A.E.K.