Το δικό του μήνυμα μετά την ήττα του Ολυμπιακού από την Μπέτις στην Ισπανία για την 5η αγωνιστική του Europa League έστειλε ο Παπέ Αμπού Σισέ, με ανάρτησή του στο Instagram.

«Είναι πάντα δύσκολο το να διαχειριστείς ματς που δεν πήρες ότι άξιζες. Να έχεις το συναίσθημα πως άξιζες παραπάνω από ένα παιχνίδι. Παλέψαμε στο ματς και δεν τα παρατήσαμε ποτέ. Όμως τώρα πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά και στα επόμενα ματς. Για ακόμα μία φορά ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο μας που μας ακολουθεί παντού. Το να ακούς τους φιλάθλους της ομάδας σου στην διάρκεια του αγώνα σου δίνει πάντα μία έξτρα ώθηση», έγραψε ο Αφρικανός κεντρικός αμυντικός.

Δείτε την ανάρτησή του

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Δύο διαφορετικές σχολές ποδοσφαίρου στον δρόμο του ΠΑΟΚ: Τα προφίλ των Ντινάμο Κιέβου και Κλουζ

Με Ντινάμο Κιέβου ή Κλουζ ο ΠΑΟΚ στον 2ο προκριματικό του Europa League

Live Streaming: Η κλήρωση του ΠΑΟΚ για τον 2ο προκριματικό του Europa League

ΠΑΟΚ: Το υπο-γκρουπ του «δικεφάλου του Βορρά» ενόψει της κλήρωσης του 2ου προκριματικού του Europa League

Europa League: Η κλήρωση του 1ου προκριματικού - Οι πιθανοί αντίπαλοι του ΠΑΟΚ

Οι μπάλες που θα χρησιμοποιηθούν τη νέα σεζόν σε Europa και Conference League

Οριστικό: Οι πιθανοί αντίπαλοι του ΠΑΟΚ στον 2ο προκριματικό του Europa και οι ημερομηνίες-κλειδιά

Εμερι: «Ήσασταν σοβαροί, συγκεντρωμένοι και δείξαμε την επιθυμία μας, πάμε και για άλλα μεγάλα πράγματα στο μέλλον»

Όταν φτάνει εκεί, όλα... τελειώνουν: Ο Μαρτίνες έδωσε συνέχεια στο τρομακτικό σερί νικών του σε τελικούς!

Η παράσταση της Άστον Βίλα κόντρα στη Φράιμπουργκ: Τα highlights του τελικού