Θλάση πρώτου βαθμού υπέστη ο Κυριάκος Ανδρεόπουλος στο φιλικό της ΑΕΚ κόντρα στην Χάποελ Τελ Αβίβ.

Ο 21χρονος αμυντικός μπήκε στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου όμως πρόλαβε να αγωνιστεί μόλις 14λεπτά, καθώς στην συνέχεια τραυματίστηκε και αποχώρησε.

Ο παίκτης θα ξεκινήσει άμεσα πρόγραμμα αποθεραπείας, ωστόσο, θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο να προλάβει κάποιο από τα επόμενα φιλικά της «Ένωσης» επί πολωνικού εδάφους, όπου πραγματοποιείται το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: A.E.K.