Μία νέα «φόρμουλα» που έχει ως στόχο να αυξηθούν τα έσοδα από τα τηλεοπτικά συμβόλαια φαίνεται πως επεξεργάζονται στη Σούπερ Λίγκα.

Όπως γράφει η Live Sport, στον συνεταιρισμό θα βρουν ξανά το πρόβλημα με τις τηλεοπτικά «άστεγες» ομάδες ενόψει της επόμενης σεζόν.

Μία λύση που είχε συζητηθεί, αλλά δεν είχε προχωρήσει, ήθελε όλο το τηλεοπτικό προϊόν της Super League 1, της Super League 2 και του Κυπέλλου Ελλάδας να παραχωρηθεί ως «πακέτο» στα ενδιαφερόμενα κανάλια.

Σε μία τέτοια περίπτωση, μάλιστα, τα έσοδα είχαν εκτιμηθεί πως θα ξεπεράσουν τα 60 εκατ. ευρώ και το ποσό αυτό είναι ανοιχτό να διαθέσουν τρία ή και τέσσερα κανάλια.

Κερδισμένη σε ένα τέτοιο σενάριο θα βγει και η ΕΠΟ, η οποία τα τελευταία χρόνια δεν δύσκολα βρίσκει «χρυσές» εμπορικές συμφωνίες για τις ανάγκες της.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Αποχαιρέτησε τον Καμπελά ο Ροντινέι: «Μέγιστος σεβασμός για σένα, είσαι κομμάτι της οικογένειας του Ολυμπιακού»

Τσακίρης: «Ατελείωτο πάρτι μετά την πρόκριση στη Νέα Φιλαδέλφεια - Απόλυτα επιτυχημένος ο Νίκολιτς»

Τσορμπατζόγλου: «Κίνηση για το μέλλον του ΠΑΟΚ ο Σαρρής - Στόχος ένας παίκτης για τις θέσεις της επίθεσης»

Δεσύλλας: «Ελπίδες για Πάντοβιτς ενόψει Τούμπας - Η άμυνα και το ερωτηματικό για τα 6άρια»

Η έκρηξη στο 3-2, το φιλί Ηλιόπουλου σε Πινέδα και ο χαμός στ’ αποδυτήρια: Η παρακάμερα του ΑΕΚ-Κραϊόβα

Τσανάκας: «Με αυτή την ενδεκάδα για να κλείσει καλά το 2025 ο Ολυμπιακός»

Χιμένεθ: «Πρέπει να βρούμε τις κατάλληλες λύσεις και να είμαστε πιο αποτελεσματικοί επιθετικά»

Επιστροφή Χάμουλιτς και Κάργα στην αποστολή του Βόλου ενόψει Παναιτωλικού

ΠΑΟΚ: Έτοιμος για Παναθηναϊκό ο Ζίβκοβιτς

Παναιτωλικός: «Έφυγε» η μητέρα του προέδρου της ΠΑΕ, Μάκη Μπελεβώνη