Στο 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα στις 11 το πρωί ο Γενικός Γραμματέας Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας.

«Σήμερα πάμε όλοι και όλες και ψηφίζουμε για να "κοντύνουμε" την αντιλαϊκή πολιτική και τα κόμματα του ευρωμονόδρομου, για να "ψηλώσουμε" το μπόι του λαού μας και των αγώνων του με ένα πολύ πιο δυνατό ΚΚΕ στο μπόι των ονείρων, στο μπόι των ανθρώπων» και ευχήθηκε καλή δύναμη και καλή υγεία», δήλωσε αμέσως μετά ο κ. Κουτσούμπας.



Πηγή: skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Υπό έλεγχο η πυρκαγιά σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στο Λουτράκι

Ισχυρός σεισμός, 7,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ στη Βενεζουέλα - Δείτε βίντεο

Αιματηρή συμπλοκή στην Καλλιθέα - Τραυματίστηκε σοβαρά νεαρός, 8 προσαγωγές

Νοσοκομείο Αττικόν: Ηλικιωμένος άνδρας αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Λάρισα: Συλλαλητήριο αγροτών με τρακτέρ στο κέντρο της πόλης

Νότιο Ιόνιο: Μεγάλης κλίμακας άσκηση του Πολεμικού Ναυτικού με βολές βλημάτων και βύθιση στόχων (Βίντεο)

Τραμπ: Θα ζητήσει περισσότερα από 1,4 δισ. από το Κογκρέσο για την καταπολέμηση του Έμπολα

Ο Μητσοτάκης στην υπερειδική του Ράλλυ Ακρόπολις - Μπήκε στο αγωνιστικό και έζησε την ένταση

Αγρια καταδίωξη απατεώνων στη Βάρκιζα: Τράκαραν και παράτησαν το αμάξι γεμάτo χρήματα

Νετανιάχου: Δεν ζήτησα την άδεια του Τραμπ για την επίθεση στο Ιράν