Στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο μεταφέρθηκε ένα κοριτσάκι 4 ετών έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ.

Όπως μετέδωσε το cretalive, ακόμα δεν έχουν προσδιοριστεί οι συνθήκες κάτω από τις οποίες η ανήλικη κατανάλωσε αλκοόλ. Το περιστατικό συνέβη στην ενδοχώρα του Ηρακλείου, το βράδυ της Τετάρτης (11/5), και το μικρό κορίτσι μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Μοιρών.

Στη συνέχεια, κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου.

Πηγή: Καθημερινή

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube