Τη χαρά του για την επιστροφή του στον Ολυμπιακό εξέφρασε ο Δημήτρης Στουρνάρας, ο οποίος ανακοινώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής από τους «ερυθρόλευκους».
«Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω στην οικογένεια του Ολυμπιακού και είναι τιμή να φορέσω ξανά την φανέλα της καλύτερης ομάδας της Ελλάδας. Είμαι ενθουσιασμένος κι έχω κίνητρο για τις νέες προκλήσεις που έρχονται», ανέφερε ο 25χρονος γκολκίπερ, ο οποίος προορίζεται για να καλύψει το κενό του Μπότη.