Τα παράπονα για τον τρόπο που δέχτηκε γκολ στα τελευταία λεπτά στον αγώνα Κυπέλλου Ελλάδας κόντρα στον Παναθηναϊκό έκανε ο Γιάννης Πετράκης στους παίκτες του.
Ο τεχνικός του Εργοτέλη, ο οποίος είδε την ομάδα του να δέχεται γκολ σε δύο συνεχόμενα παιχνίδια στο 90' ζήτησε από τους παίκτες του να παραμένουν συγκεντρωμένοι μέχρι να ακούσουν το σφύριγμα της λήξης.
Οι Κρητικοί θέλουν να συνεχίσουν τις καλές εμφανίσεις και να διατηρήσουν τα αήττητο στο πρωτάθλημα στο ματς της έκτης αγωνιστικής όπου και θα αντιμετωπίσουν την Βέροια στο Καυτανζόγλειο Στάδιο, δεδομένου ότι εργασίες στο γήπεδο της Βέροιας δεν έχουν ολοκληρωθεί.