Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός κρατούν ψηλά τη σημαία της Ελλάδας στην Ευρωλίγκα, όπως αναφέρει ο ΕΣΑΚΕ σε ανακοίνωσή του με την οποία τους συγχαίρει για την πρόκρισή τους στα προημιτελικά της διοργάνωσης κι εύχεται να βρεθούν αμφότεροι στο Λονδίνο.

«Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΣΑΚΕ συγχαίρουν θερμά τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό για την πρόκρισή τους στα πλέι οφ της Ευρωλίγκας.

Με την ποιότητα και την συνέπειά τους, οι δύο ελληνικές ομάδες κρατούν για μία ακόμη σεζόν ψηλά την ελληνική σημαία στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση της Ευρώπης.

Ευχή όλων μας είναι να παρακολουθήσουμε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ένα ελληνικό φάιναλ φορ, με την παρουσία και των δύο εκπροσώπων μας
».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Ο Ομπράντοβιτς ξανά στο «σπίτι» του: Η υποδοχή των συνεργατών του στον Παναθηναϊκό

Καρδίτσα: Ανακοίνωσε τον Γκίκα

Ανοίγει το «T-Center» για τον Ομπράντοβιτς ο Παναθηναϊκός!

Πετρίδης: «Πάνω από… προπονητής ο Ομπράντοβιτς για τον Παναθηναϊκό-Θα γίνουν βαρβάτες μεταγραφές»

Παγκόσμια πρωταθλήτρια η Ελλάδα στο σχολικό πρωτάθλημα μπάσκετ

Παρουσιάζεται και αποθεώνεται ο Ομπράντοβιτς-Στελεχώνονται σταφ, προχωρά ο σχεδιασμός

Πετρίδης: «Σημαντικότατο ρόλο για Ομπράντοβιτς έπαιξε η μεθοδικότητα Γιαννακόπουλου - Ο ρόλος του Κοντού στην υπόθεση»

«Ο κόσμος αδημονεί, ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία γύρισε»: Το σχόλιο Πετρίδη για την επιστροφή Ομπράντοβιτς

«Βοηθοί του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό οι Ισκιέρδο και Άντροϊτς»

Ντελίριο για την επιστροφή Ζοτς: Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού ετοιμάζουν θερμή υποδοχή στο Telekom Center!