Ολοκληρώθηκε το σημερινό προπονητικό πρόγραμμα της ΑΕΚ στα Σπάτα.

Οι «κιτρινόμαυροι» γυμνάστηκαν χωρισμένοι σε τέσσερα γκρουπ, με τον Νέλσον Ολιβέιρα να συνεχίζει το ατομικό του πρόγραμμα, ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά.

Η επόμενη προπόνηση είναι προγραμματισμένη για το απόγευμα της Δευτέρας. Πριν από την έναρξη της τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος θα υποβληθούν εκ νέου σε τεστ για τον ιό Covid-19.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: A.E.K.