Στις προπονήσεις επέστρεψαν οι παίκτες του Παναθηναϊκού μετά το διήμερο ρεπό που είχε παραχωρήσει ο Αντρέα Στραματσόνι, πραγματοποιώντας την πρώτη προπόνηση στην Ελλάδα από την επιστροφή της ομάδας από την Ολλανδία.

Το πρόγραμμα των «πράσινων» περιλάμβανε ζέσταμα με μπάλα, παιχνίδι και ανοίγματα.

Ο Τελάντερ έκανε γυμναστήριο και ατομικό πρόγραμμα.

Οι παίκτες του Παναθηναϊκού θα προπονηθούν ξανά αύριο στις 9:00 το πρωί και στις 6:30 το απόγευμα.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube