Τελευταία ευκαιρία να περάσουν από ΚΤΕΟ με μειωμένα χρήματα έχουν όσοι ιδιοκτήτες ΙΧ το έχουν αμελήσει. Ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στον ΑΝΤ1 διευκρίνισε ότι η παράταση που δόθηκε στους ενδιαφερόμενους ιδιοκτήτες οχημάτων για να περάσουν τα οχήματα τους από τεχνικό έλεγχο μέχρι και τις 20 Σεπτεμβρίου θα είναι η τελευταία.

Ο κ. Σπίρτζης κάλεσε τους ενδιαφερομένους να σπεύσουν άμεσα να περάσουν τα οχήματα τους από τεχνικό έλεγχο έτσι ώστε να μην εκπνεύσει η προβλεπόμενη προθεσμία και κληθούν να πληρώσουν τα τσουχτερά… πρόστιμα που προβλέπονται και επιπλέον να αποφύγουν την ταλαιπωρία που μοιραία θα υπάρχει τις τελευταίες μέρες πριν την εκπνοή της παράτασης που δόθηκε.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με την εν λόγω παράταση των είκοσι ημερών δίνεται η δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους ιδιοκτήτες οχημάτων να κάνουν χρήση της ευνοϊκής ρύθμισης, περί καταβολής μειωμένου πρόσθετου ειδικού τέλους, αντί του αναλογούντος, για τον τεχνικό έλεγχο στα ΚΤΕΟ.

Αναλυτικά, σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αναφέρει:

Οι προθεσμίες για τον τεχνικό έλεγχο έχουν οριστεί με το νόμο Κύρωσης του σχεδίου σύμβασης οικονομικής ενίσχυσης από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας για την υλοποίηση της συμφωνίας χρηματοδότησης.

Η πρώτη εκ των τριών καταληκτικών ημερομηνιών, που είχε οριστεί η 30η Σεπτεμβρίου 2015 και παρατείνεται για τις 20 Οκτωβρίου 2015 αφορά στα οχήματα για τα οποία το χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών από την καταληκτική ημερομηνία εμπρόθεσμης διενέργειας περιοδικού τεχνικού ελέγχου είχε παρέλθει έως τις 30-06-2014. Οι ενδιαφερόμενοι αυτής της κατηγορίας, το διάστημα της παράτασης των είκοσι ημερών μπορούν να κάνουν χρήση της ευνοϊκής ρύθμισης, περί καταβολής μειωμένου πρόσθετου ειδικού τέλους προσκομίζοντας το όχημα τους σε ΚΤΕΟ για τη διενέργεια περιοδικού τεχνικού ελέγχου. Για την ίδια κατηγορία οχημάτων μέχρι και την ημερομηνία παράτασης της πρώτης καταληκτικής προθεσμίας, δηλαδή στις 20 Οκτωβρίου 2015 θα καταβάλλεται μειωμένο τέλος (33 ευρώ για ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα), ενώ μετά την παρέλευση της νέας προθεσμίας, για το διάστημα από 21 Οκτωβρίου 2015 έως 31 Δεκεμβρίου 2015 θα καταβάλλεται το πλήρες (αναλογούν) πρόσθετο ειδικό τέλος (65 ευρώ για ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα).

Υπενθυμίζεται ότι ο σχετικό νόμος (ν.4336/2015) προβλέπει ότι εφόσον παρέλθει και η προθεσμία της 31 Δεκεμβρίου 2015, τότε από 1η Ιανουαρίου 2016 θα επιβάλλεται και το πρόστιμο των εκατόν πενήντα (150 ευρώ), το οποίο βεβαιώνεται στη Φορολογική Διοίκηση, εισπράττεται κατά τις διατάξεις του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων και μετά την προθεσμία καταβολής του, προσαυξάνεται με τον προβλεπόμενο τόκο.

Τέλος παρακαλούνται οι κάτοχοι οχημάτων να επικοινωνούν με τις κατά τόπους υπηρεσίες Μεταφορών & Επικοινωνιών και τα ΚΤΕΟ, προκειμένου να ενημερώνονται σχετικά.

Πηγή: newsbeast.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Επίθεση με μαχαίρι σε βάρος 32χρονου αναρχικού στην Ελευσίνα

ΗΠΑ: Ο Isaias ενισχύεται σε κυκλώνα, τον πρώτο της φετινής περιόδου στον Ατλαντικό

Μαρικάρμεν Αμπασκάλ: Ισπανοί αποχαιρετούν τη «γιαγιά μιας ολόκληρης χώρας»

Προσωρινά εκτός λειτουργίας το 100 της Άμεσης Δράσης και το 199 της Πυροσβεστικής

Ανθρώπινος σκελετός βρέθηκε στα παλιά Σφαγεία της Καλαμπάκας – Εξετάζεται αν ανήκει σε άνδρα που αγνοείται από το 2018

Παρέμβαση Κρεμλίνου: «Ψεύδη και παραπληροφόρηση τα περί δεύτερου κρούσματος πανώλης στη Σιβηρία»

Δικαστική νίκη των κατοίκων της Κυψέλης: Θα λάβουν στοιχεία για τις ζημιές από το Μετρό

Θεσσαλονίκη: Εισαγγελική έρευνα για online συνταγές φαρμακευτικής κάνναβης με 8 ευρώ

5 συλλήψεις για ζωοκλοπές στο Λασίθι - Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση

Αθώοι κατά πλειοψηφία οι δύο ψαράδες για τον θάνατο του Σήφη Βαλυράκη