Καταδίωξη ενός οδηγού οχήματος που δεν σταμάτησε σε σήμα αστυνομικών σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, περίπου στις 20:30 ο οδηγός δεν σταμάτησε σε σήμα αστυνομικών στην περιοχή του Κορδελιού.

Στη συνέχεια προσέκρουσε σε σταθμευμένα ΙΧ και εγκατέλειψε το όχημα στον Εύοσμο. Αστυνομικοί τον εντόπισαν και τον συνέλαβαν.

Πηγή: skai.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube