Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώστηκε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Νίκος Ανδρουλάκης.

Ο ίδιος δημοσίευσε φωτογραφία με το θετικό τεστ στο twitter την οποία συνόδευει η εξής περιγραφή: «Έπειτα από 2,5 χρόνια ήρθε και η δική μου σειρά να νοσήσω με Covid19. Ο ιός είναι ακόμα εδώ, να προσέχετε την υγεία σας».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube