Ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Σωτήρης Δρίκος, έχει δηλώσει 22 αθλητές στη FIVB και ο ίδιος κάλεσε 14, τους εξής:


Πασαδόροι: Προύσαλης Κώστας, Φιλίποφ Ντίμα

Ακραίοι: Φράγκος Ανδρέας, Κοκκινάκης Μενέλαος, Κουμεντάκης Ραφαήλ, Δαλακούρας Ανέστης, Πρωτοψάλτης Θανάσης

Κεντρικοί: Πετρέας Γιώργος, Σμαραγδής Νίκος, Σουλτανόπουλος Δημήτρης

Διαγώνιοι: Τζούριτς Δημήτρης, Τζιουμάκας Γιώργος

Λίμπερο: Παπαδημητρίου Αχιλλέας, Στεφάνου Γιώργος


Στις 22 του μήνα, η Εθνική θα ταξιδέψει στην Άγκυρα για να δώσει δύο φιλικούς αγώνες, 23- 24 Δεκεμβρίου, με την ομάδα της Τουρκίας, ενώ, επιστρέφοντας στην Αθήνα, θα αντιμετωπίσει τη Λευκορωσία σε τρεις φιλικές αναμετρήσεις, 29-30-31/12, στου Ρέντη.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube