Το Ηράκλειο αποδείχτηκε πολύ φιλόξενο και πλήθος κόσμου συνέρρευσε στα «Δύο Αοράκια» για τα φιλικά της Εθνικής με Φλόριντα Στέιτ και Μ. Βρετανία το Σαββατοκύριακο.
Έτσι η ομοσπονδία και οι παίκτες θέλησαν να ευχαριστήσουν την πόλη στο πρόσωπο του Δημάρχου, Γ. Κουράκη. Ο πρόεδρος της ΕΟΚ, Γιώργος Βασιλακόπουλος, και οι διεθνείς τού χάρισαν μια φανέλα με τις υπογραφές όλων των μελών της ομάδας.