Μετά τους Σισέ και Καμαρά, είναι πιθανό ο Ολυμπιακός να «ψωνίσει» ξανά από την Κορσική.

Σύμφωνα με Μέσο της περιοχής, ο 19χρονος αριστεροπόδαρος μέσος, που ανήκει στην Αζαξιό, οδεύει προς τους «ερυθρόλευκους» για να συνεργαστεί με τον Φρανσουά Μοντέστο.

Ο Τραμονί είχε φέτος 28 συμμετοχές, 2 γκολ και 1 ασίστ στη δεύτερη κατηγορία της Γαλλίας, ενώ έπαιξε και σε δύο ματς Κυπέλλου. Επίσης είναι διεθνής με τις «μικρές» εθνικές ομάδες της Γαλλίας.

Οι Γάλλοι αναφέρουν πως η Αζαξιό θα πάρει 800.000 ευρώ για τον παίκτη.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube