Θετικός στον κορωνοϊό για δεύτερη φορά διαγνώστηκε ο Αλέξης Τσίπρας.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ γνωστοποίησε μέσω social media πως βρέθηκε θετικός και παραμένει χωρίς συμπτώματα, ενώ νόσησαν επίσης ο μεγάλος του γιος και η σύζυγός του Μπέτυ Μπαζιάνα.
«Η σκέψη μου είναι στους πυρόπληκτους συμπολίτες μας», γράφει μεταξύ άλλων.