Μεγάλη παράταση δίνει σε εκατοντάδες χιλιάδες φορολογούμενους το «παράθυρο» που ουσιαστικά παρατείνει την υποβολή του Ε9 έως και τον Φεβρουάριο του 2014.

Οι φορολογούμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν αλλαγές που επήλθαν το 2012 ή λάθη που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια στα στοιχεία των κτισμάτων και των εντός σχεδίων πόλεων οικοπέδων, χωρίς να επιβαρυνθούν με πρόστιμα.

Η δυνατότητα αυτή θα παρέχεται για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών μετά την έκδοση των εκκαθαριστικών σημειωμάτων του Φόρου Ακίνητης Περιουσίας του 2013, που υπολογίζεται την περίοδο Νοεμβρίου 2013. Άρα διορθώσεις θα μπορούν να γίνουν τουλάχιστον μέχρι τον Φεβρουάριο.

Ουσιαστικά, οι φορολογούμενοι, οι οποίοι δεν θα προλάβουν να υποβάλουν το Ε9 εμπρόθεσμα, μέχρι την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, θα μπορούν να κάνουν χρήση της διαδικασίας διόρθωσης των στοιχείων των ακινήτων, η οποία προβλέπεται με βάση μια υπουργική απόφαση που εκδόθηκε το Δεκέμβριο του 2012 και τροποποιήθηκε τον Ιούλιο του 2013.

Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών περί τα τέλη Οκτωβρίου, αφού θα έχει ολοκληρώσει την έντυπη έκδοση και την ταχυδρομική αποστολή των περίπου 500.000 χρεωστικών εκκαθαριστικών ΦΑΠ για το έτος 2013, θα εκδώσει σε ηλεκτρονική μορφή όχι μόνο τα εκκαθαριστικά αυτά αλλά και όλα όσα έχουν μηδενικό ποσό φόρου. Όλα τα εκκαθαριστικά του ΦΑΠ – χρεωστικά και μηδενικά - θα αναρτηθούν, δηλαδή, στην διαδικτυακή εφαρμογή του «περιουσιολογίου», μέσω της οποίας υποβάλλεται αυτή τη στιγμή το Ε9.

Έτσι, από τις αρχές Νοεμβρίου 2013 και μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2014, όσοι φορολογούμενοι είχαν το 2012 μεταβολές σε ακίνητα που είχαν δηλώσει στον πίνακα 1 του Ε9 των ετών 2005-2012, δηλαδή σε κτίσματα και εντός σχεδίων πόλεων οικόπεδα (τόσο οι υπόχρεοι καταβολής ΦΑΠ για το έτος 2013 όσο και αυτοί που απαλλάσσονται από τον ΦΑΠ του 2013 λόγω του ότι η αξία των ακινήτων αυτών είναι χαμηλότερη των 200.000 ευρώ), εφόσον δεν θα έχουν προλάβει να δηλώσουν τις αλλαγές αυτές μέχρι τις 27-9-2013, θα έχουν και πάλι τη δυνατότητα να εισέλθουν στην εφαρμογή του «περιουσιολογίου» και να δηλώσουν τις συγκεκριμένες μεταβολές, χωρίς να θεωρηθούν εκπρόθεσμοι και συνεπώς χωρίς να επιβαρυνθούν με πρόστιμα. Θα έχουν δηλαδή χρονικό περιθώριο τεσσάρων μηνών να προσθέσουν ή να διαγράψουν ακίνητα του πίνακα 1 ή εμπράγματα δικαιώματα σε ακίνητα του πίνακα 1 ή να τροποποιήσουν επιμέρους στοιχεία ακινήτων του πίνακα 1.

Ανάλογα θα μπορούν να κινηθούν και για τα ακίνητα του πίνακα 2 (αγροτεμάχια, αγρούς, βοσκοτόπου κ.λπ. εκτάσεις γης εκτός σχεδίου).

Πηγή: Newsbeast.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

ΕΛ.ΑΣ για επίθεση με μαχαίρι στην Ελευσίνα: «Ακροδεξιοί οι δράστες, αντιφασίστας το θύμα»

Έφοδος της ΑΑΔΕ αποκάλυψε «μίνι οπλοστάσιο» και λαθρεμπόριο: Από βυτιοφόρα και κλαρκ μέχρι όπλα και βότκες

Επίθεση με μαχαίρι σε βάρος 32χρονου αναρχικού στην Ελευσίνα

ΗΠΑ: Ο Isaias ενισχύεται σε κυκλώνα, τον πρώτο της φετινής περιόδου στον Ατλαντικό

Μαρικάρμεν Αμπασκάλ: Ισπανοί αποχαιρετούν τη «γιαγιά μιας ολόκληρης χώρας»

Προσωρινά εκτός λειτουργίας το 100 της Άμεσης Δράσης και το 199 της Πυροσβεστικής

Ανθρώπινος σκελετός βρέθηκε στα παλιά Σφαγεία της Καλαμπάκας – Εξετάζεται αν ανήκει σε άνδρα που αγνοείται από το 2018

Παρέμβαση Κρεμλίνου: «Ψεύδη και παραπληροφόρηση τα περί δεύτερου κρούσματος πανώλης στη Σιβηρία»

Δικαστική νίκη των κατοίκων της Κυψέλης: Θα λάβουν στοιχεία για τις ζημιές από το Μετρό

Θεσσαλονίκη: Εισαγγελική έρευνα για online συνταγές φαρμακευτικής κάνναβης με 8 ευρώ