Αντίπαλοι των «ερυθρόλευκων» είναι η Άλμπα Βερολίνου και η Σάσκι Μπασκόνια. Η νικήτρια ομάδα και οι θέσεις που κατέλαβαν οι υπόλοιπες δύο ομάδες θα ανακοινωθούν την Τετάρτη στη σύνοδο για το ευρωπαϊκό μάρκετινγκ και όλες θα βραβευτούν στην κλήρωση Ευρωλίγκας και Euro Cup την ερχόμενη Πέμπτη.

Οι τρεις φιναλίστ προέκυψαν μετά από ψηφοφορία στην οποία πήραν μέρος συνολικά έξι ομάδες από τις δύο διοργανώσεις.

Οι υπόλοιπες τρεις υποψήφιες ομάδες ήταν οι Φενέρμπαχτσε/ Ούλκερ, Αρμάνι Μιλάνο και Παναθηναϊκός.

Οι τρεις ομάδες επιλέχθηκαν με κριτήριο την συμβολή τους στην ανάπτυξη του μπάσκετ και των συμβόλων του.

Ο Ολυμπιακός εγκαινίασε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης στην ομάδα, το οποίο βασίζεται στον συνδυασμό των εμπορικών πλεονεκτημάτων, τις πωλήσεις των εισιτηρίων και της απόκτησης της ιδιότητας του μέλους του οργανισμού από τους φιλάθλους της ομάδας. Οι «ερυθρόλευκοι» πέρυσι κατέκτησαν την τρίτη θέση στον σχετικό διαγωνισμό.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Πετρίδης από Κωσταντινούπολη: «Το ξαφνικό πρόβλημα με Ναν και η πιο φορμαρισμένη ομαδα της Ευρωλίγκας»

Βεζένκοφ: «Πρέπει να αλλάξουμε τα πάντα σε σχέση με τη Βαρκελώνη»

Ζέρβας: «Έχει μεγάλο ''πρέπει'' το παιχνίδι με τη Βαλένθια - Τι ψάχνει ο Ολυμπιακός στους ψηλούς»

Πετρίδης: «Τα σημεία-κλειδιά με Φενέρ και τα δεδομένα με Ναν»

Άταμαν: «Κρίσιμη περίοδος για τον Παναθηναϊκό - Ο ημιτελικός με την Ελλάδα, το κορυφαίο ματς στην ιστορία της Τουρκίας»

Η Ευρωλίγκα αποθέωσε το «Bartzokas Ball» και τα plays του Ολυμπιακού!

Αταμάν: «Ο Ναν τραυματίστηκε στην προπόνηση, ελπίζουμε ότι θα παίξει με Φενέρ»!

«Το μπάτζετ ξεπερνά τα 27 εκατ. ευρώ» - Ο πρόεδρος της Παρτίζαν αποκάλυψε το φετινό προϋπολογισμό!

Η τελευταία προπόνηση του Παναθηναϊκού στην Κωνσταντινούπολη πριν τη Φενέρμπαχτσε

Ντόρσεϊ: «Ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε για να ανακάμψουμε»