Αποχαιρέτησαν με μπάρμπεκιου την Ολλανδία παίκτες, διοίκηση και τεχνικό τιμ του ΟΦΗ, μετά από 13 μέρες φιλοξενίας.

Η μικρή εκδήλωση που έγινε προσφορά του ξενοδοχείο «Belderberg» ολοκλήρωσε την παραμονή των Κρητικών στο Γκάρτερεν. Απ’ την μεριά του, ο σύλλογος προσέφερε αναμνηστικά στο γραφείο που οργάνωσε την προετοιμασία και την διεύθυνση του ξενοδοχείου.

Η αποστολή του ΟΦΗ υπολογίζεται πως θα προσγειωθεί στις 20.45 στο αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης», αφού αναχώρησε στις 11.30 για Βρυξέλλες και από εκεί θα «πετάξει» για Ηράκλειο.

Την Τρίτη (30/7) θα ακολουθήσει ρεπό και η επιστροφή στις προπονήσεις θα γίνει την Τετάρτη στις 18.00.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: ΟΦΗ