Στο… βάθρο των βραβείων μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας ανέβηκε ο Ολυμπιακός. Οι πρωταθλητές Ευρώπης κατέλαβαν την τρίτη θέση, με το πρώτο βραβείο να καταλήγει στην Αναντολού Εφές και το δεύτερο στην Άλμπα Βερολίνου.

Όπως σημειώνεται στην ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας, ο Ολυμπιακός κατάφερε μέσω του προγράμματός του να παρουσιάσει αύξηση 125% στα εισιτήρια, ενώ είχε μεγάλη απήχηση στα social media.

Η Αναντολού Εφές πρώτευσε έχοντας μεγάλο της όπλο ένα βίντεο που έγινε viral στο διαδίκτυο.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube