Με τον δικό της τρόπο είπε «αντίο» στη Μάρθα Καραγιάννη που χθες έφυγε από τη ζωή η Ζωζώ Σαπουντζάκη. Δημοσίευσε μια φωτογραφία τους από την ταινία «ο Ξυπόλητος Πρίγκηψ», στην οποία συμπρωταγωνιστούσαν και ανέφερε:
«Η πρώτη μας ταινία… Η πρώτη μας φωτογραφία… Η πρώτη μας ματιά… Αντίο γλυκιά μου Μάρθα Καραγιάννη… Πάντα θα θυμάμαι την πρώτη μας γνωριμία που θα μείνει παντοτινή… Σ’ αγαπώ, καλό σου ταξίδι… Ζωζώ».