Η Nissan επέλεξε τη Λιβαδειά για να πραγματοποιήσει την επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Juke. Το μικρό crossover περνάει στη δεύτερή του γενιά έπειτα από περίπου εννιά χρόνια και σχεδόν ένα εκατομμύριο πωλήσεις παγκοσμίως.

Το νέο Juke έχει μεγαλώσει λίγο σε διαστάσεις με το μήκος του να είναι στα 4,21 μέτρα και το πλάτος 1,8 μέτρα. Ωστόσο, μία από τις σημαντικότερες αναβαθμίσεις είναι η αύξηση του χώρου της καμπίνας, χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο. Το ιαπωνικό crossover είναι πιο ευρύχωρο, με τον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών να έχει αυξηθεί κατά 5,8 εκατοστά και για τα κεφάλια κατά 1,1 εκατ. Αυξημένος κατά 20% είναι και ο χώρος αποσκευών που φτάνει πλέον τα 422 λίτρα. Το αναδιαμορφωμένο εσωτερικό προσφέρει στυλ και άνεση. Τα νέα, μαλακής αφής υλικά στο ταμπλό, στις επενδύσεις των θυρών και στο πάτωμα, προσφέρουν αίσθηση ασυναγώνιστης ποιότητας που συμπληρώνεται από τα στάνταρ monoform σπορ καθίσματα και την προαιρετική Alcantara ή δερμάτινη επένδυση.



Τα εμπρός, άνετα, καθίσματα ενσωματώνουν (σε συγκεκριμένες εκδόσεις) το πρωτοποριακό ηχοσύστημα Bose Personal Plus, το οποίο προσφέρει υψηλής αισθητικής ακουστικό αποτέλεσμα. Πιο συγκεκριμένα, διαθέτει δύο ηχεία σε κάθε προσκέφαλο. Το συγκεκριμένο ηχοσύστημα μπορεί να ελεγχθεί μέσω μιας οθόνης ψυχαγωγίας και ενημέρωσης 8 ιντσών, που παρέχει εύκολη πρόσβαση στην εφαρμογή Nissan Connect Services.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας, οικονομικός και συνάμα αποδοτικός. Το σύνολο του 1.0 λίτρου είναι συμπαγές, ελαφρύ και διαθέτει υπερσυμπιεστή για να εξασφαλίσει ότι θα προσφέρει την απόκριση και την ευχάριστη συμπεριφορά που προσδοκά ο οδηγός του. Αποδίδει 117 ίππους και 180 Nm ροπής (200Nm με λειτουργία over boost). Συνοδεύεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ για πρώτη φορά διατίθεται και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT), με paddle shifts. Η οικονομία καυσίμου έχει βελτιωθεί, επιτυγχάνοντας 5,9 l/100km (WLTP) με το χειροκίνητο κιβώτιο και 6 l/100km με το DCT (WLTP). Σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα η Nissan θα αποκαλύψει και το υβριδικό Juke.



Οδηγικά, το νέο Juke παραμένει διασκεδαστικό και ευχάριστο. Η ψηλή θέση οδήγησης και η νέα πλατφόρμα γεμίζει με αυτοπεποίθηση τον «πιλότο» και το ταξίδι γίνεται παιχνίδι!

Στις πλούσιες εκδόσεις διατίθεται –για πρώτη φορά στο Juke– και το προηγμένο σύστημα τεχνολογίας ProPILOT της Nissan, το οποίο προσφέρει ηλεκτρονική υποβοήθηση στο τιμόνι, την επιτάχυνση και την πέδηση.

Η τιμή εκκίνησης του νέου Juke είναι οι 17.900 ευρώ και αφορά την έκδοση Energy με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Με επιπλέον 3.000 ευρώ, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει το Juke με το αυτόματο κιβώτιο DCT στο εξοπλιστικό πακέτο Acenta, το οποίο είναι σαφώς πιο πλούσιο σε σχέση με τη βασική. Στον κατάλογο υπάρχει και η έκδοση N-Design, για αυτούς που θέλουν να προσθέσουν τη δική τους πινελιά στο μικρό crossover.

Άρης Γαλανόπουλος