Του Άρη Γαλανόπουλου

Η διεθνής εκδήλωση που οργανώθηκε στο διάστημα τέλη Οκτωβρίου έως και αρχές Νοεμβρίου, έγινε στη Σητεία, με τους δημοσιογράφους να παίρνουν μια πρώτη γεύση από τις νέες Porsche Cayenne στις εκδόσεις Cayenne, Cayenne S και Cayenne Turbo για πάνω από 500 χιλιόμετρα σε διαδρομές που περιελάμβαναν όλα τα εδάφη στους δρόμους της ανατολικής Κρήτης.

Περισσότερο Porsche. Περισσότερο Cayenne.

Η νέα Cayenne 3ης γενιάς, συνδυάζει ακόμη καλύτερα τα τυπικά sport χαρακτηριστικά των Porsche με τη ευχρηστία στην καθημερινή χρήση και την δυνατότητα προσπέλασης σε εκτός δρόμου διαδρομές. Με ελαφρύτερο αμάξωμα, πλουσιότερο standard εξοπλισμό, διασυνδεσιμότητα, με νέοι ισχυρότερους και οικονομικότερους κινητήρες, και εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας.

Περισσότερες από 770.000 Cayenne έχουν πουληθεί από το 2002 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, αλλάζοντας τότε τα δεδομένα στην κατηγορία των πολυτελών SUV αυτοκινήτων. Ξεκινώντας όμως εξωτερικά, η νέα γενιά ξεχωρίζει από τις νέες διαστάσεις, καθώς είναι πιο μακριά, πιο φαρδιά και χαμηλότερη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενικό, η νέα Cayenne εντυπωσιάζει ακόμα περισσότερο και είναι σχεδόν μηδενικά τα βλέμματα που δεν κεντρίζει. Το εσωτερικό θυμίζει τη νέα Panamera και φυσικά η ποιότητα των υλικών, καθώς και η συναρμογή είναι κορυφαία, όπως άλλωστε αρμόζει στο προφίλ της μάρκας. Μεγάλες οθόνες και πολλές δυνατότητες συνδεσιμότητας, που σε κάνουν να… χάνεσαι! Ωστόσο, μετά από μικρό χρονικό διάστημα βρίσκεις τον τρόπο να γίνεις… ένα με το infotainment. Οι χώροι είναι από τα δυνατά του ατού, με τους επιβάτες να κάθονται πολύ άνετα στο πολυτελές σαλόνι, έχοντας ταυτόχρονα 770 λίτρα για τις αποσκευές τους (746 λίτρα για την Cayenne Turbo).



Με τρεις εκδόσεις προσφέρεται η νέα γενιά της Porsche Cayenne, ενώ όλες φορούν το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης. Στο πρώτο σκαλοπάτι υπάρχει ο 3λιτρος V6 τούρμπο κινητήρας των 340 ίππων και 450 Nm ροπής, ενώ με 100 ίππους και 100 Nm ροπής παραπάνω υπάρχει η Cayenne S, που εφοδιάζεται με τον 2.9 V6 bi-turbo. Τέλος, υπάρχει η κορυφαία -προς το παρόν- Cayenne Turbo με τον 4λιτρο V8 bi-turbo των 550 ίππων και 770 Nm ροπής.



Οδηγικά, η απόλαυσή μας έφτασε στο ζενίθ. Εκτός από τη μηδαμινή κίνηση που συναντήσαμε στους δρόμους της Κρήτης (λόγω φθινοπωρινής περιόδου), το νέο SUV μας έδειξε πώς μπορείς να κινηθείς γρήγορα, με ασφάλεια και σαν VIP τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου (πατημένο χώμα και όχι off-road). Μάλιστα, η Cayenne S με τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα (ή 4,9 με το πακέτο Sport Chrono) δεν άφηνε καμία αμφιβολία στον οδηγό της ότι μπορεί να συμπεριφερθεί και ως sportscar. Σε αυτό προσυπογράφει και το αμεσότατο τιμόνι, που ακολουθεί πιστά την εντολή του οδηγού! Τα κρατήματα, η άνεση και η ποιότητα κύλισης είναι σεμιναριακή, ενώ παράλληλα πατάει σταθερά στην άσφαλτο παρά την πίεση.

Η νέα Porsche Cayenne προσφέρεται στην ελληνική αγορά έναντι 112.100 ευρώ και αυτή είναι η τιμή εκκίνησης. Η έκδοση Cayenne S ξεκινάει από τα 137.300 ευρώ, ενώ η τιμή της κορυφαίας Cayenne Turbo σκαρφαλώνει στα 221.400 ευρώ.

Αποδοχή Cookies
Το site sport-fm.gr χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ