Νέα μοντέλα

Αυτό ναι, για νέο Hyundai i10

Πέρασαν κιόλας 5 χρόνια από το 2008, όταν στο Παλέρμο της Σικελίας η Hyundai παρουσίασε το μικρό i10 ως αντικαταστάτη του Atos, χωρίς να είναι κάτι πολύ διαφορετικό.

Όμως, τα χρόνια πέρασαν, ο ανταγωνισμός δυνάμωσε και η Hyundai αντιλήφθηκε ότι για να διεισδύσει περισσότερο στην ευρωπαϊκή αγορά, έπρεπε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που τόσο σχεδιαστικά όσο και σε «στήσιμο» να ταιριάζει στους Ευρωπαίους. Και τα κατάφερε τώρα, με τη 2η γενιά του i10 που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Τουρκίας και οδήγησα στη Σαρδηνία, σε ένα άλλο ιταλικό νησί. Μακάρι η 3η γενιά του μοντέλου να παρουσιαστεί σε ελληνικό νησί.

Οσον αφορά στο τωρινό i10 της κορεατικής μάρκας, οφείλω να πω ότι σχεδιαστικά παίρνει…10. Καθαρές φόρμες, με δυναμική μάσκα, φώτα ημέρας LED, έξυπνο φινιστρίνι στην πίσω κολόνα και εν γένει αμάξωμα που θυμίζει τη μεγαλύτερη κατηγορία από αυτό. Αλλά και στην καμπίνα είναι άλλο πράγμα, με δίχρωμο ταμπλό στα πλαστικά, ψηλά λεβιέ ταχυτήτων, χειριστήρια για τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω στην πόρτα του οδηγού, κομψό πίνακας οργάνων, καθίσματα με πολύ καλή πλευρική στήριξη και φρέσκες ταπετσαρίες. Όλα καινούργια δηλαδή και προσεγμένα.

Οδηγώντας, το πρώτο που μου έκανε εντύπωση στους ιταλικούς δρόμους ήταν η ηχομόνωση. Δεν περνά σχεδόν τίποτα από θόρυβο στην καμπίνα και είναι πραγματικότητα ότι μειώθηκε ο θόρυβος κατά 6 ντεσιμπέλ! Το δεύτερο είναι η ποιότητα κύλισης. Πολύ ανώτερη από το υπάρχον i10. Το τρίτο είναι το σύστημα διεύθυνσης που είναι αυτό το άμεσο που θέλει ο Ευρωπαίος και όχι το αδιάφορο των Ασιατών. Και το τέταρτο, το κιβώτιο ταχυτήτων, μηχανικό 5άρι που «κουμπώνει» όπως πρέπει τις ταχύτητες.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x