Business and sports

Πτώση στην τηλεθέαση της f1 λόγω Κίνας

Το υψηλότερο κοινό, η F1 το έχει στην Βραζιλία όπου 85,5 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν συνολικά όλους τους αγώνες του 2012

Ο οργανισμός FOM που διαχειρίζεται τα εμπορικά δικαιώματα της F1, ανακοίνωσε την μείωση της συνολικής παγκόσμιας τηλεθέασης της F1 για το 2012, γεγονός που οφείλεται στις τηλεοπτικές ανακατατάξεις της κινεζικής αγοράς.

Ο οργανισμός FOM που διαχειρίζεται τα εμπορικά δικαιώματα της F1, ανακοίνωσε προχθές την μείωση της συνολικής παγκόσμιας τηλεθέασης της F1 για το 2012, γεγονός που οφείλεται στις τηλεοπτικές ανακατατάξεις της κινεζικής αγοράς.

Παρόλο που ο FOM δεν έδωσε ακριβή στοιχεία, εκτιμά ότι η τηλεθέαση διαμορφώθηκε πιο κάτω από το νούμερο ρεκόρ των 515 εκατομμυρίων του 2011.

Η Κίνα διοργανώνει ένα γκραν πρι, κάθε χρόνο στη Σανγκάη αλλά οι ώρες της συνολικής τηλεθέασης πέφτουν διαρκώς. Από τις 322 έχουν φθάσει στις 229.

Το υψηλότερο κοινό, η F1 το έχει στην Βραζιλία όπου 85,5 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν συνολικά όλους τους αγώνες του 2012, νούμερο που είναι υψηλότερο κατά 10% από το αντίστοιχο περσινό.

Άνοδο σημείωσαν τα ποσοστά τηλεθέασης σε Ισπανία και Ιταλία, γεγονός που οφείλεται στη Φεράρι και τον Αλόνσο. Πτώση επίσης σημειώθηκε, για πρώτη φορά και στην Μ. Βρετανία καθώς από τα 32 έπεσαν στα 28,5 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Χρίστος Χαραλαμπόπουλος

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x