Business and sports

Τα γλυκά μάτια του Βραζιλιάνικου κυπέλλου

Από την στιγμή που έγινε γνωστό ότι το μουντιάλ του 2014 θα διεξαγόταν στην Βραζιλία, πολλές εταιρείες, ντόπιες και πολυεθνικές άρχισαν να αναπροσαρμόζουν τις στρατηγικές τους στο μάρκετινγκ.

Τα περισσότερα χρήματα έφεραν πίσω βραζιλιάνους που αγωνίζονταν στην Ευρώπη και κράτησε κάποιους που ήταν έτοιμοι να φύγουν. Ο Νεϊμάρ, είναι μία τέτοια περίπτωση.

Τα 180 εκατ. των κατοίκων της χώρας, που έχει ψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και τρομερές οικονομικές ανισότητες, αποτελούν μεγάλη καταναλωτική βάση που όλοι θέλουν να προσεγγίσουν.

Το τελευταίο αθλητικό γεγονός που αναζητούσε χορηγό για την επόμενη τριετία, ήταν το βραζιλιάνικο κύπελλο ποδοσφαίρου το οποίο αναμορφώθηκε οργανωτικά. Από 64 αγώνες που είχε στην νέα του μορφή θα έχει 86 με τηλεοπτική κάλυψη στα σπουδαιότερα ματς, που θα επιλέγει ο χορηγός.

Αντί του ποσού των 30 εκατ. € η Brazilian Foods BRF, η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων, σνακ και αναψυκτικών της χώρας, θα διαδεχθεί την αυτοκινητοβιομηχανία ΚΙΑ και θα δώσει στο κύπελλο την ονομασία του perdigao που είναι ένα βραζιλιάνικο είδος κρουασάν με μορταδέλα.

Χρίστος Χαραλαμπόπουλος

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x