Το ανανεωμένο Dacia Duster προσφέρεται στην ελληνική αγορά και ακολουθώντας τα χνάρια των προηγούμενων γενεών, απευθύνεται τόσο στους ενδιαφερομένους που θέλουν ένα άνετο και ελκυστικό SUV με compact διαστάσεις, όσο και σε αυτούς που αναζητούν ένα στιβαρό και ευέλικτο 4?4.

Η ελκυστική σιλουέτα του με τις off-road πινελιές καθιστά το ανανεωμένο Duster ένα SUV έτοιμο για περιπέτειες. Εξωτερικά αναβαθμίστηκε αισθητικά, κρατώντας ανέπαφη την ταυτότητα του μοντέλου. Νέα είναι τα φωτιστικά σώματα, που ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας σε σχήμα πλάγιου «Y», ένα χαρακτηριστικό μοτίβο από το οποίο πήρε την έμπνευσή της και η σχεδίαση της νέας τρισδιάστατης χρωμιωμένης μάσκας. Η αεροδυναμική του νέου Duster εξελίχθηκε παράλληλα με τη σχεδίασή του. Το νέο πίσω σπόιλερ και οι νέες ζάντες αλουμινίου, 16 και 17 ιντσών, έχουν δοκιμαστεί στην αεροδυναμική σήραγγα. Οι βελτιώσεις στον τομέα του περιορισμού των εκπομπών του CO2 (νέες πλήμνες τροχών και ελαστικά, φωτισμός LED) καθώς και ο χαμηλότερος συντελεστής οπισθέλκουσας επιτυγχάνουν μείωση των εκπομπών CO2 της τάξης των 5,8 γρ./χλμ. (έκδοση 4WD). Αυτό σημαίνει και χαμηλότερη κατανάλωση, προσφέροντας διπλό όφελος στον πελάτη.



Οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι 100% καινούργιες. Τόσο το ύφασμα όσο και το σχήμα των νέων προσκέφαλων προσφέρουν καλύτερη εργονομία, ενώ καθαρίζονται πολύ εύκολα. Εκτός από το ηχοσύστημα Dacia Plug & Radio (radio, MP3, USB και Bluetooth), το νέο Duster εξοπλίζεται με δύο νέα συστήματα πολυμέσων: το Media Display και το Media Nav, με οθόνη αφής 8 ιντσών.

Αναφορικά με τις εκτός δρόμου δυνατότητες, το νέο Dacia Duster ταξιδεύει ακόμη και σε δύσκολες διαδρομές, χάρη στα 217 χλστ. απόσταση από το έδαφος για τη δικίνητη έκδοση ή 214 χλστ. για την τετρακίνητη έκδοση. Παράλληλα, οι γωνίες ράμπας, προσέγγισης και διαφυγής είναι 21 μοίρες, 30 μοίρες και 34 μοίρες, αντίστοιχα.

Η έκδοση 2WD εφοδιάζεται πλέον με αυτόματο κιβώτιο EDC 6 σχέσεων, που συνδυάζεται με τον κινητήρα 1.3 TCe 150. Προσφέρει την άνεση και την ευχαρίστηση ενός αυτόματου κιβωτίου, διατηρώντας την κατανάλωση στα επίπεδα του χειροκίνητου. Το κιβώτιο EDC μειώνει το υπερβολικό και άσκοπο ανέβασμα των στροφών του κινητήρα, διασφαλίζοντας ότι σε κάθε περίσταση έχει επιλεγεί η μεγαλύτερη δυνατή σχέση για τη δεδομένη ταχύτητα κίνησης.



Αναλυτικότερα, το νέο Duster εφοδιάζεται με τα εξής σύνολα:
• Diesel: 1.5 Blue dCi 115 (2WD ή 4WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

• Βενζίνης: 1.0 TCe 90 (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. 1.3 TCe 150 (2WD), που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, EDC, 6 σχέσεων. 1.0 TCe 100 LPG (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Ακόμη ένα δυνατό «ατού» του Duster είναι η τιμή κτήσης του. Το ανανεωμένο μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και ξεκινάει από μόλις 15.990 ευρώ. Aφορά τη δικίνητη έκδοση με τον 1.0 TCe των 90 ίππων και το εξοπλιστικό πακέτο Ambiance.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube