To νέο Ford Puma δεν θυμίζει σε τίποτα το παλιότερο coupe μοντέλο, αλλά αποτελεί τη νέα πρόταση της φίρμας στα μικρά crossover. Bασίζεται στο επιτυχημένο Fiesta και προσφέρει μεγάλους χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές, ενώ παράλληλα υιοθετεί τη νέα υβριδική τεχνολογία, η οποία θα συμπορευθεί με τον βραβευμένο EcoBoost κινητήρα.

Με μια πρώτη ματιά, αυτό που μαγνητίζει το βλέμμα είναι η εξωτερική σχεδίαση, αλλά δεν σταματάει να σε εντυπωσιάζει εκεί. Εκτός από τους χώρους και τις καινοτομίες, το νέο Puma αποτελεί τον προπομπό μιας σειράς νέων εκδόσεων και μοντέλων της Ford που υιοθετούν την προηγμένη, ήπια υβριδική τεχνολογία mHEV με επίκεντρο τον καταξιωμένο κινητήρα βενζίνης 1.0L EcoBoost και απόδοση 125 και 155 ίππων. Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid επιτρέπει την αποθήκευση της ενέργειας που χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα του αυτοκινήτου σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Αυτή η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται κατά την επιτάχυνση από τον ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος συνεπικουρεί τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, προσφέροντας έτσι καλύτερη απόδοση με χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CΟ2.



Αξιοποιώντας στο έπακρο το δάπεδο του Fiesta, το νέο Puma αποτελεί μια πρόταση με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, αλλά συνάμα ένα «αθλητικό» σχεδιαστικά αυτοκίνητο στην κατηγορία των crossover. Χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του αμαξώματος και στην κορυφαία διαρρύθμιση του εσωτερικού, εξασφαλίζει αφθονία χώρου στο πίσω κάθισμα, αλλά και τον μεγαλύτερο στην κατηγορία χώρο φόρτωσης (456 λίτρα). Σημείο αναφοράς είναι το καινοτόμο MegaBox, ένας βαθύς και ευέλικτος αποθηκευτικός χώρος 80 λίτρων κάτω από το ρυθμιζόμενο δάπεδο του χώρου αποσκευών, το οποίο με τη σειρά του μπορεί να τοποθετηθεί σε τρεις διαφορετικές θέσεις ανάλογα με τις εκάστοτε μεταφορικές ανάγκες σας. Το παζλ των καινοτομιών στον χώρο αποσκευών συμπληρώνει η έξυπνη εταζέρα που προσαρμόζεται αυτόματα στον όγκο των αποσκευών.

Στο εσωτερικό διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ από τη βασική έκδοση. Ενδιαφέρον προκαλεί η τεχνολογία διασυνδεδεμένου αυτοκινήτου με ενσωματωμένο modem που επιτρέπει στο νέο Puma να είναι μόνιμα συνδεδεμένο στο Ιnternet, ενώ το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC3 της Ford επιτρέπει τη σύνδεση ενός smartphone, φροντίζοντας παράλληλα να το διατηρεί πλήρως φορτισμένο χάρη στη τεχνολογία ασύρματης φόρτισης.



Διαθέτει πέντε διαφορετικά προφίλ οδήγησης. Πέρα από τα γνωστά προγράμματα Normal, Sport και Eco, υπάρχει το πρόγραμμα Slippery, που ρυθμίζει το ESC και το Traction Control ώστε να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά σε επιφάνειες μειωμένης τριβής (λάσπη, χιόνι, κ.λπ.) και το πρόγραμμα Trail, που συμβάλει στη διατήρηση της «φόρας» του αυτοκινήτου σε σαθρές επιφάνειες (π.χ. άμμος) ρυθμίζοντας την απόκριση του γκαζιού, την απόδοση του ABS και το Traction Control.

Το νέο Ford Puma είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα με τιμές που ξεκινούν από 20.097 ευρώ και προσφέρεται με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Πηγή: Kathimerini.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube