Η ιαπωνική εταιρεία, όμως απευθύνεται σε αυτούς προσπαθώντας με αυτή τη μικρή γνήσια Enduro να τους μυήσει στις πραγματικές on-off καταστάσεις.

Το 150L της σειράς των KLX έχει μεγαλύτερους τροχούς (21’’ μπροστά - 18’’ πίσω), με ακτινωτές ζάντες από αλουμίνιο για μειωμένο αναρτώμενο βάρος, διαδρομή αναρτήσεων 175 χιλ. μπροστά - 190 χιλ. πίσω, απόσταση από το έδαφος 300 χιλ., ενώ το ύψος της σέλας στα 875 χιλ. δεν προβληματίζει αναβάτες μετρίου αναστήματος. Πρόκειται, δηλαδή, για ένα «εργαλείο» για το χώμα που με τα παραπάνω ατού κάνει και την κίνηση στην πόλη παιχνιδάκι.

Διαβάστε αναλυτικά τα συμπεράσματα από τη δοκιμαστική οδήγηση, στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube