Κατ’ αρχήν, μας αρέσει η κλασική εμφάνιση που σε συνδυασμό με το λευκό χρώμα της δοκιμής μαγνητίζει το βλέμμα. Όχι πως το κόκκινο και το μαύρο δεν είναι εξίσου όμορφα βέβαια.

Ένα ακόμη …like στη θέση οδήγησης, που φέρνει σε ορθή γωνία τις κλειδώσεις και δεν κουράζει, όπως και η αναπαυτική σέλα, ενώ τα ρετρό, αναλογικά -πέραν του ρολογιού- όργανα (ταχύμετρο & δείκτης καυσίμου) είναι επίσης πανέμορφα. Δεν υπάρχει κάποια ζελατίνα αλλά για τη χρήση του Like δεν χρειάζεται κιόλας. Η ποδιά πάντως κόβει αρκετό από το ψιλόβροχο των ημερών.

Ο τετράχρονος, αερόψυκτος, διβάλβιδος κινητήρας των 124,6 κ. εκ. παράγει 7,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και μόλις πατήσεις τη μίζα -κρατώντας οποιονδήποτε από τους δύο λεβιέδες φρένων. Ο «αεροπορικός» ήχος του στα 80 χλμ./ώρα δίνει την αίσθηση ότι μπορείς να κινηθείς ακούραστα κοντά στα 100 χλμ./ώρα, κάτι που επιβεβαιώνεται και με συνεπιβάτη! Καταναλώνει περίπου 3,3 λίτρα/100 χλμ. από το 8 λίτρων ρεζερβουάρ.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

Δείτε τις τηλεοπτικές εκπομπές DRIVE & TRAVEL στο www.driveanbtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube