Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός αποφάσισε να ανοίξει το «Τelekom Center» για μπει ο κόσμος στις θύρες του γηπέδου και να μπορέσει να αποθεώσει τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
Στις 13:00 θα αρχίσει η παρουσίαση του 66χρονου προπονητή στο lounge, το οποίο όμως είναι πολύ... μικρό για να χωρέσει τους πολυπληθείς φίλους της ομάδας που θα είναι από νωρίς στο χώρο για να υποδεχτεί τον «Ζοτς».
Έτσι ο κόσμος θα μπει στο γήπεδο, όπου αναμένεται κάποια στιγμή να εμφανιστεί και ο Ομπράντοβιτς για να πάρει την αποθέωση που αξίζει για όλα όσα έχει προσφέρει, αλλά και όσα υπόσχεται η επιστροφή του πως θα φέρει ξανά στον Παναθηναϊκό.