Η επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς έχει φέρει ξανά ενθουσιασμό στον Παναθηναϊκό και το θέμα κυριαρχεί παντού. Ο Δημήτρης Διαμαντίδης, που βρέθηκε στην Κύπρο για το camp της Chalkanor Suns, ρωτήθηκε για την επανένωση με τον Σέρβο θρύλο και δεν έκρυψε τη χαρά του.
Ο παλαίμαχος αρχηγός του Παναθηναϊκού τόνισε πως όλοι όσοι αγαπούν την ομάδα αισθάνονται συγκίνηση βλέποντας τον Ομπράντοβιτς να επιστρέφει σε ένα περιβάλλον όπου έχει αφήσει τεράστιο αποτύπωμα. Με χαμόγελο, όμως, απέφυγε να ανοίξει συζήτηση για το δικό του μέλλον, λέγοντας πως «τώρα είμαστε εδώ για τα παιδιά», όταν ρωτήθηκε αν θα φορέσει ξανά πράσινα… από άλλο πόστο.