Στη Bosch, το "Διασυνδεδεμένο Συνεργείο” και η αλληλεπίδρασή του με άλλες υπηρεσίες διαδικτύου καθώς και με την εφαρμογή της «Επαυξημένης Πραγματικότητας» είναι το βασικό θέμα συζήτησης στην Automechanika 2016.
Στα 2.400 τ.μ. της έκθεσης (έως 17 Σεπτεμβρίου 2016), πραγματοποιούνται ποικίλες παρουσιάσεις προϊόντων, επιτρέποντας στους επισκέπτες να γνωρίσουν τις τελευταίες λύσεις της Bosch με ένα διαδραστικό τρόπο.
Η έξυπνη επεξεργασία δεδομένων, το “Internet of Things” και η αυξημένη χρήση του διαδικτύου για προϊόντα φέρνουν τεράστιες δυνατότητες για τα συνεργεία αυτοκινήτων...
Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr