Η νέα, αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E –το πρώτο μοντέλο παραγωγής το οποίο η Ford δημιούργησε εξαρχής ως ηλεκτροκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων– αναμένεται στην Ευρώπη στις αρχές του 2021. Με την ισχύ ενός ενεργειακά αποδοτικού και με άμεση απόκριση ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, το πρώτο SUV μοντέλο της οικογένειας Mustang προσφέρεται με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο εκδόσεις: η πρώτη διαθέτει πίσω κίνηση και έναν ηλεκτροκινητήρα και η δεύτερη τετρακίνηση με δύο μοτέρ.

Οι εκδόσεις με τη μικρή και μεγάλη μπαταρία (standard-range και extended-range, αντιστοίχως) χαρίζουν αυτονομία μέχρι και 610 χλμ. (μεικτός κύκλος) σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP για τη Mustang Mach-E με πίσω κίνηση, και μέχρι 540 χλμ. για την τετρακίνητη Mustang Mach-E και την έκδοση First Edition.



Προφίλ οδήγησης
Κάθε Mustang Mach?E διαθέτει τα προφίλ οδήγησης Whisper, Active και Untamed, τα οποία προσαρμόζουν τη συνολική οδηγική εμπειρία και αίσθηση στη διάθεση του οδηγού. Το πενταθέσιο SUV με την κουπέ σιλουέτα αναβαθμίζεται συνεχώς προϊόντος του χρόνου χάρη στις over-the-air ενημερώσεις. Η νέα πλατφόρμα της Mustang Mach-E έχει αναπτυχθεί από τη Ford Team Edison για να αξιοποιεί πλήρως προς όφελος των επιδόσεων τόσο τη βελτιωμένη κατανομή βάρους, όσο και την αμεσότητα στην παροχή ροπής που προσφέρει σήμερα ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι κεντρικά τοποθετημένη ανάμεσα στους άξονες και κάτω από το δάπεδο, πετυχαίνοντας χαμηλό κέντρο βάρους που υποστηρίζει τον σπορ χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά στην έκδοση με τη βασική μπαταρία των 68 ωφέλιμων kWh (standard-range), όσο και στη μεγαλύτερη με ωφέλιμη αποθηκευτική ικανότητα 88 kWh (extended-range).

Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη αποδίδει τη μέγιστη ροπή του σε 0,5 δευτερόλεπτα, παρέχοντας εξαιρετική απόκριση. Η πισωκίνητη Mustang Mach-E αποδίδει ισχύ 269 ίππων στην έκδοση με τη μικρή μπαταρία, 294 ίππους σε εκείνη με τη μεγαλύτερη και ροπή 430 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα από 6,1 μέχρι 6,2 δευτερόλεπτα.



Η τετρακίνητη έκδοση αποδίδει ισχύ 269 ίππων με τη standard-range μπαταρία, 351 ίππους με την μπαταρία extended-range και ροπή 580 Nm, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα από 5,1 μέχρι 5,6 δευτερόλεπτα. Η Mustang Mach-E GT με τετρακίνηση και extended-range μπαταρία στον βασικό εξοπλισμό της, αποδίδει 487 ίππους, ροπή 860 Nm και επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα.

Η επαναφόρτιση της μπαταρίας γίνεται γρήγορα και απλά. Η Ford προσφέρει στους αγοραστές της νέας Mustang Mach-E έναν προαιρετικό επιτοίχιο φορτιστή Ford Connected Wallbox για ταχύτερη, πιο έξυπνη και πιο άνετη οικιακή φόρτιση. Διαθέσιμος σε εκδόσεις ισχύος 7,4 kW και 11 kW, ο φορτιστής μπορεί να φορτίσει την μπαταρία του αυτοκινήτου από το 10% μέχρι το 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 6 ώρες.

Άρης Γαλανόπουλος

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube