Διευκρινήσεις αναφορικά με την έρευνα που είδε το φως της δημοσιότητας, αναφορικά με τις προβολές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των ομάδων της Ευρωλίγκας, έδωσε η διοργανώτρια αρχή.
Με ανακοίνωσή της, εκτός από τα πραγματικά νούμερα που φέρνουν τον Παναθηναϊκό στην πρώτη θέση με 90 εκατομμύρια προβολές και τον Ολυμπιακό στην έκτη με 55 (σ.σ. και όχι 71-3 όπως αναφέρθηκε λανθασμένα), αναφέρει πως αυτά τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν σε ελληνικά ΜΜΕ, προήλθαν από εμπιστευτική αναφορά στις δεκαοκτώ ομάδες.
«Η Euroleague Basketball ερευνά επί του παρόντος την πηγή της μη εξουσιοδοτημένης αποκάλυψης και θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει ότι τέτοια περιστατικά δεν θα συμβούν στο μέλλον. Τα δεδομένα που διέρρευσαν δεν αντικατοπτρίζουν επακριβώς τις προβολές βίντεο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των συλλόγων που συμμετέχουν στην EuroLeague της Turkish Airlines, ούτε τα παγκόσμια στοιχεία της Λίγκας. Η αναφορά που κοινοποιήθηκε στους 18 συμμετέχοντες συλλόγους περιείχε ανακρίβειες λόγω ασυνέπειας στα υποκείμενα δεδομένα», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση.