H EuroLeague Basketball προχώρησε σε διευκρίνηση σχετικά με τα δεδομένα των social media που διέρρευσαν τις προηγούμενες ημέρες για τις 18 ομάδες που συμμετέχουν στη διοργάνωση, ενημερώνοντας για τα επίσημα και ακριβή στοιχεία των προβολών.
Τα ακριβή στοιχεία προβολών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη λίγκα και τις ομάδες της για την περίοδο από 1η Ιουλίου έως 31 Δεκεμβρίου 2024 και βασισμένα αποκλειστικά σε Facebook, Instagram (εξαιρουμένων των Stories) και X, τις ίδιες πλατφόρμες που αξιολογήθηκαν και στην αρχική έκθεση -σύμφωνα με την Blinkfire, είναι τα εξής:
Προβολές ανά ομάδα
Παναθηναϊκός AKTOR: 90 εκατ.
Παρτιζάν: 84.1 εκατ.
Ερυθρός Αστέρας: 73.5 εκατ.
Ζαλγκίρις Κάουνας: 63.4 εκατ.
Ρεάλ Μαδρίτης: 59 εκατ.
Ολυμπιακός: 55.2 εκατ.
Φενέρμπαχτσε: 50.4 εκατ.
Μπαρτσελόνα: 48.1 εκατ.
Παρί: 44.8 εκατ.
Μπασκόνια: 22,5 εκατ.
Μονακό: 20.9 εκατ.
Μπάγερν Μονάχου: 20.5 εκατ.
Μακάμπι: 13.8 εκατ.
Βιλερμπάν: 10.8 εκατ.
Βίρτους Μπολόνια: 8.1 εκατ.
Αναντολού Εφές: 6.9 εκατ.
Αρμάνι Μιλάνο: 5.4 εκατ.
Άλμπα Βερολίνου: 3.1 εκατ.
Διαβάστε Επίσης
Ο Όσμαν τραγουδάει σύνθημα του Παναθηναϊκού στα ελληνικά: «Στο Άμπου Ντάμπι θα' ρθω, Πανάθα, για σένα» Πετρίδης: «Να υποκλιθούμε στο μεγαλείο του Χουάντσο - Οδηγός για τη συνέχεια η άμυνα στο τέλος» Ο Λεσόρ πανηγύρισε έξαλλα με τον γιο του τη νίκη του Παναθηναϊκού - Δείτε τις αντιδράσεις τους Κρατάει το 1-0 με τον… υπερήρωα ΧουάντσοΑκολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






